پیک نخبگان، سایت علمی آموزشی با شعار خلاقیت، نوآوری، پیشرفت

ناشر خلاق، نوآور و دانش‌محور

0

کتاب انگلیسی جامع کنکور

کتاب انگلیسی جامع کنکور

کتاب انگلیسی جامع کنکور پیک نخبگان

کتاب انگلیسی جامع کنکور، یک شاهکار در آموزش زبان انگلیسی است. این کتاب با روش آموزشی سوپرممو، یادگیری زبان انگلیسی.را برای کنکور بسیار ساده می‌کند.

برای آشنایی با نقشه و ساختار این کتاب، آن را به دو بخش مهم تقسیم می‌کنیم:

1ـ بخش واژگان و گرامر                        2ـ بخش درک مطلب و کلوز تست

بخش واژگان و گرامر

بخش واژگان و گرامر کتاب انگلیسی جامع کنکور به ترتیبِ درس‌های کتاب‌های درسی دهم تا دوازدهم، در ده درس تدوین شده است. البته در ابتدای کتاب مروری بر واژگان.و نکات مهم گرامری دورۀ متوسطۀ اول نیز داشته‌ایم.

بخش درک مطلب

در بخش درک مطلب ابتدا به شش مهارت ضروری و واقعا کاربردی پرداخته شده است. پس از آن به ترتیب، متن‌های تالیفی.و کنکور سراسری از هر دو موضوع درک مطلب و کلوز تست گنجانده شده است.

اما کمی بیشتر دربارۀ جزئیات کتاب:

شاهکاری در بخش واژگان

در بخش واژگان کتاب انگلیسی جامع کنکور ابتدا واژگان هر درس از کتاب درسی به پنج بخش مجزا به ترتیب مطالب تقسیم شده است. واژه‌ها به طور کاملاً دقیق و موشکافانه استخراج و طبقه‌بندی شده‌اند. در این کتاب لیستی از واژه‌ها جهت مرور سریع در ابتدای هر درس آمده است.

بلافاصله به تعداد ده سوال چهارگزینه‌ای کاملاً متناسب بر هر یک از پنج بخش طراحی شده است. معرفی دقیق هر واژه در «کتابچۀ جامع واژگان کنکور با روش سوپرممو» صورت گرفته است.که مکملی برای این کتاب است. در این کتاب فرض بر آن است که شما واژه‌ها را یادگرفته‌اید. با یک مرور سریع و بدون فوت وقت بلافاصله به سراغ تست‌ها بروید. تست‌‌های واژگان هر درس بر اساس چهار معیار به شرح زیر طبقه‌بندی شده‌‌اند:

الف) کتاب انگلیسی جامع کنکور مطابق با چیدمان مطالب کتاب درسی در پنج بخش مجزا به ترتیب شامل:

      1ـ Get Ready, Conversation

      2ـ New Words & Expressions, Reading

      3ـ Grammar 

      4ـ  Listening & Speaking, Pronunciation, What You Learned, Writing

      5ـ Workbook

ب) سوالات مربوط به همایند‌ها یا عبارت‌های هم‌نشین (Collocations)

ج) سوالات تکمیلی هر درس که مربوط به واژگان کل درس است. این سوالات بر اساس ضریب سختی به سه گروه ساده، متوسط و سخت تقسیم شده‌اند.

د) سوالات مربوط به کنکور سراسری سال‌های گذشته.

یه مقدار دربارۀ همایند‌ها بدانیم

عبارت هم‌نشین یا همایند دو یا چند کلمه هستند که معمولاً با هم استفاده می‌شوند. با آموختن همایندها، شما قادر خواهید بود.به شکلی صحیح و طبیعی از زبان انگلیسی استفاده نمایید. شاید یکی از ضعف‌های اکثر شما‌ها آشنایی نداشتن.با این ساختارهای فوق‌العاده مهم و پرکاربرد می‌باشد. جهت روشن‌تر شدن موضوع به مثال زیر ‌توجه کنید:

کلمۀ eat به معنای “خوردن” و medicine به معنای “دارو” می‌باشد،.ولی برای.“دارو خوردن” از عبارت ‘take medicine’ استفاده می‌کنیم.

درسنامه‌ای جامع و روان از مبحث گرامر 

در این بخش سعی بر این بوده که تمامی نکته‌های مربوط به هر موضوع گرامری همراه با مثال‌های فراوان.بیایند تا مطالب برای شما جا بیوفتند. برای درک بهتر موضوع در مواردی مطالبی خارج از کتاب درسی آورده‌ایم. البته جهت آگاهی شما این مطالب را در بخشی با عنوان «آن‌سوی کتاب درسی» قرار داده‌ایم. در ادامه شما شاهد سوالات متنوع چهارگزینه‌ای و استاندارد.(کنکور سراسری و تالیفی) بر اساس اهداف کتاب درسی خواهید بود. اگر دانش‌آموزی قوی و علاقه‌مند به سوالات خیلی سخت هستید.سوالات مستر نخبه از این بخش فراموشتان نشود. مکمل این بخش از کتاب.«کتابچۀ جامع گرامر انگلیسی کنکور با روش سوپرممو» خواهد بود.که سوالات کاملاً متفاوتی با آنچه در این کتاب می‌بینید در خود جای داده است.

مهارت‌های خواندن (درک مطلب و کلوز تست)

این قسمت را در شش بخش مجزا به طور کاملاً کاربردی معرفی کرده‌ایم. در این بخش انواع تکنیک‌ها همراه با مثال.و تمرینات مناسب.و متنوع ارائه شده است. لازم به ذکر است که فقط خواندن این بخش کفایت نمی‌کند.و لازم است تکنیک‌های ارائه شده.را در تمامی متن‌های.درک‌مطلب‌ و کلوز‌تست‌ تمرین کنید. پس از مهارت‌ها شاهد متون و سوالات بسیار متفاوت خواهید بود. سوالاتی که عمیقاً.شما را به تمرین مهارت‌های خواندن.از.قبیل skimming و scanning و دیگر موارد سوق می‌دهد.و شما را به خوانندگان حرفه‌ای تبدیل می‌کند. راستی این بخش از کتاب نیز برای خود مکمل دارد که شما را به تمرین‌های بیشتر وا می‌دارد.و تسلط بیشتر در خواندن متون را برایتان به ارمغان خواهد آورد، « کتابچۀ جامع درک مطلب انگلیسی کنکور با روش سوپرممو».

[row] [col span=”4″ span__sm=”12″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [button text=”خرید کتاب” color=”secondary” style=”gloss” animate=”fadeInLeft” radius=”13″ depth=”1″ expand=”true” icon=”icon-shopping-cart” link=”https://www.pnpub.ir/product/%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%86%d8%a7%d9%be-99/” target=”_blank”] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [/col] [/row]

نظرات بسته شده است.