پیک نخبگان، سایت علمی آموزشی با شعار خلاقیت، نوآوری، پیشرفت

ناشر خلاق، نوآور و دانش‌محور

0

انگلیسی جامع دوازدهم

انگلیسی جامع دوازدهم

معرفی مختصر کتاب:

به جرات می‌شه گفت کتاب انگیسی جامع دوازدهم (نیوویژن پلاس 3) یک ابزار کمک‌ آموزشی بسیار مناسب برای دبیران و دانش‌آموزان به حساب می‌آد. یک کتاب کار، با ساختاری مدون و مکمل کتاب درسی. مولفین این کتاب با تکیه بر تجارب ارزنده و چندین سالۀ خود در نظام آموزشی کشور و همچنین تکیه بر دانش آکادمیک خود و به تبع آن با بهره‌گیری از جدیدترین روش آموزش آن را طوری نگاشتن که فرایند یاددهی-یادگیری را برای دبیران و دانش‌آموزان تسهیل می‌کنه. رویکرد ارتباطی (Communicative language Teaching; CLT) اساس نگارش اونه. این کتاب به شدت به دردِ دانش‌آموزانی که حالِ درس خوندن دارن و عاشق تمرین و یادگیری هستن می‌خوره. گرچه شبِ امتحانی نیست ولی شب امتحان به دادتون می‌رسه.

ساختار کتاب:

انگلیسی جامع دوازدهم پیک نخبگان همچون کتاب درسی همۀ مهارت‌های چهارگانه زبان را دربرداره و تکمیل کنندۀ کتاب درسی جهت یک آموزش جذاب و لذت بخش است.

  • در بخش واژگان شاهکاری رخ داده که جا داره از مولف آن جناب آقای رضا سعیدی تقدیر گردد. این استاد عزیز با تجربه بالا و با تکیه بر اخلاق حرفه‌ای خود ابتدا واژگان کتاب را استخراج، سپس آن‌ها را در گروه‌های مختلف طبقه‌بندی و در نهایت در قالب متن‌های کوتاه و روان تدوین کرده و به آموزش آن پرداخته است. چیزی شبیه آنچه که امروزه در مهارت‌های واژگان (Word Skills) مرسوم است. ارائه تمرین‌های متنوع واژگانی در ادامه هر متن، رنگ و بوی دیگری به آموزش واژگان داده که بی‌شک نظر مولف یادگیری عمیق‌ و دقیق این مهارت زبانی بوده است.
  • در بخش خوانداری (Reading) نیز مولف این بخش سرکار خانم زهرا فهیمی با تجربه بالا و تکیه بر اخلاق حرفه‌ای خود. جدیدترین تکنیک آموزش خوانداری را پیاده‌سازی کرده‌ و متن‌هایی مکمل و در راستای موضوعات کتاب درسی برای هر درس انتخاب کرده‌اند. گنجاندن مهارت تفکر انتقادی (critical thinking) در این بخش، آموزش خوانداری را جذاب‌تر کرده است.
  •  آموزش بخش گرامر از حالت سنتی خود خارج و توسط مولفین با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های آموزش تالیف گردیده است. تمرین‌های متنوع و کاربردی که در این بخش تدوین گردیده آموزش این بخش را موثرتر و دلچسب کرده است.
  • در بخش شنیداری(Listening)، گفتاری (Speaking) و نوشتاری (Writing) تمرین‌هایی در راستای کتاب درسی و مکمل آن ارائه شده است که آموزش این مهارت‌ها را پررنگ‌تر خواهد کرد.

 

[divider align=”center”]

مخاطبان کتاب:

1ـ دبیران حرفه‌ای متوسطه دوم: با توجه به ساختار و اهداف این محصول، بی‌شک مخاطبان آن دبیرانی هستند که نگاه حرفه‌ای به آموزش زبان دارند، دبیران خوش‌ذوق، تشنه و عاشق فرایند یاددهی-یادگیری، ماهر در انتقال دانش زبان، کوشا در آموزش و دوراندیش به نتایج شاگردان، چه نتایج کیفی(کسب مهارت‌های زبان) و چه نتایج کمی (نمره امتحانی).

2ـ دانش‌آموزان باحال و درسخون: دانش‌آموزانی که حالِ تمرین و مطالعه دارن. اونایی که به دنبال یادگیری مهارت‌های زبان به شکل حرفه‌ای هستن و به نتایج عالی فکر می‌کنند، اونایی که به موفقیت تحصیلی می‌اندیشن.

[divider align=”center”]

[row label=”دکمه ها” h_align=”center”]

[col span=”6″ span__sm=”12″ divider=”0″ align=”center”]

[button text=”خرید کتاب” color=”success” expand=”true” link=”https://www.pnpub.ir/product/%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%87%d9%85/” target=”_blank”]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[button text=”دانلود نمونه کتاب” color=”white” style=”outline” expand=”true” link=”https://dl.pnpub.ir/satmad/book_sample/1401_vision12.pdf” target=”_blank”]

[/col]

[/row]

نظرات بسته شده است.