پیک نخبگان، سایت علمی آموزشی با شعار خلاقیت، نوآوری، پیشرفت

ناشر خلاق، نوآور و دانش‌محور

0

انگلیسی تست دهم

انگلیسی تست دهم

مقدمه

بی‌شک می‌توان گفت آزمون ورودی دانشگاه‌ها (کنکور سراسری).مهم‌ترین آزمون سرنوشت‌ساز در کشور ما می‌باشد. این آزمون بر اساس سوالات چهارگزینه‌ای طراحی می‌گردد.و لذا لازم است شما داوطلبان عزیز از بین چهارگزینه پیشنهادی،.مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید که در کتاب انگلیسی تست دهم می توانید به این مهم برسید.

انتخاب مناسب و صحیح وقتی امکان‌پذیر است که شما به موضوعات مربوطه تسلط داشته باشید. تسلط به موضوعات مربوطه وقتی ممکن.می‌شود که کتابی کامل و جامع در اختیارتان قرار گیرد.

بر این اساس، بر آن شدیم که در این راستا مجموعه‌ای مدون و استاندارد تهیه کنیم.تا بتواند شما دانش‌آموز عزیز را گام به گام برای پاسخگویی به.سوالات کنکور سراسری به آمادگی کامل برساند.

کتابچۀ جامع واژگان انگلیسی دهم

کمی دربارۀ جزئیات کتاب:

  1. شاهکاری در بخش واژگان رخ داده است.

در بخش واژگان کتاب انگلیسی دهم واژگان هر درس از کتاب درسی  به پنج بخش.مجزا به ترتیب مطالب کتاب درسی تقسیم شده است. واژه‌ها به طور کاملا دقیق و موشکافانه استخراج و طبقه‌بندی شده‌اند. در این کتاب لیستی از واژه‌ها جهت مرور سریع در ابتدای هر درس آمده است. بلافاصله به تعداد ۱۰ سوال چهارگزینه‌ای کاملا.متناسب با هر یک از پنج بخش طراحی شده است. معرفی دقیق هر واژه در «کتابچۀ واژگان انگلیسی دهم با روش سوپرممو».صورت گرفته است که مکملی برای این کتاب است. در این کتاب فرض بر آن است که شما واژه‌ها را یادگرفته‌اید و با یک.مرور سریع و بدون فوت وقت بلافاصله به سراغ تست‌ها بروید. تست‌‌های واژگان هر درس بر اساس سه معیار به شرح زیر طبقه‌بندی شده‌‌اند:

الف) مطابق با چیدمان مطالب کتاب درسی در پنج بخش مجزا به ترتیب:

۱ـ Get Ready, Conversation

۲ـ New Words & Expressions, Reading

۳ـ Grammar

۴ـ Listening & Speaking, Pronunciation,   Writing, What You Learned

۵ـ Workbook

ب) سوالات مربوط به همایند‌ها یا عبارت‌های هم‌نشین (Collocations)

ج) سوالات تکمیلی هر درس که مربوط به واژگان کل درس است. این سوالات بر اساس ضریب سختی به سه گروه ساده، متوسط و سخت تقسیم شده‌اند.

یه مقدار درباره همایند‌ها بدانیم:

عبارت هم‌نشین یا همایند دو یا چند کلمه هستند که معمولاً با هم استفاده می‌شوند. با آموختن همایندها، شما قادر خواهید بود به شکلی صحیح و.طبیعی از زبان انگلیسی استفاده نمایید. شاید یکی از ضعف‌های اکثر شما‌ها آشنایی نداشتن با این.ساختارهای فوق‌العاده مهم و پرکاربرد می‌باشد. جهت روشن‌تر شدن موضوع به مثال زیر ‌توجه کنید:

کلمه eat به معنای “خوردن” و medicine به معنای “دارو” می‌باشد، ولی برای “دارو خوردن” از عبارت ‘take medicine’ استفاده می‌کنیم.

  1. درسنامه‌ای جامع و روان از مبحث گرامر در اختیارتان قرار داده‌ایم.

در بخش درسنامه کتاب انگلیسی دهم سعی بر این بوده که تمامی نکته‌های مربوط به هر موضوع گرامری.همراه با مثال‌های فراوان بیایند تا مطالب برای شما جا بیوفتند. در ادامه شما شاهد سوالات متنوع چهارگزینه‌ای و استاندارد.(کنکور سراسری و تالیفی) بر اساس اهداف کتاب درسی خواهید بود. اگر دانش‌آموزی قوی و علاقه‌مند به سوالات خیلی سخت  هستید.سوالات مستر نخبه از این بخش فراموشتان نشود. برای تسلط بر مباحث گرامر هر سه پایۀ دهم،.یازدهم و دوازدهم می‌توانید از «کتابچۀ جامع گرامر انگلیسی کنکور با روش.سوپرممو» استفاده کنید که با سبکی هوشمندانه شما را به تمارین بیشتر وامی‌دارد.

  1. برای هر درس به طور مجزا متن‌های مخصوص درک مطلب و کلوز تست طراحی کرده‌ایم.

در هر درس چند متن کلوز تست و درک مطلب متناسب با همان درس طراحی کرده‌ایم. پیشنهاد ما برای یادگیری کامل  این بخش « کتابچۀ جامع درک مطلب انگلیسی کنکور با روش سوپرممو».است که شما را به تمرین‌های بیشتر وا می‌دارد و تسلط بیشتر بر. خواندن متون را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

  1. برای هر درس یک آزمون جهت خودآزمایی تدوین کرده‌ایم.

در پایان هر درس جهت جمع‌بندی مطالب و سنجش آموخته‌هایتان یک آزمون.از هر چهار مبحث واژگان، گرامر، کلوز تست و درک مطلب قرار داده‌ایم. علاوه بر این در پایان کتاب نیز یک آزمون جامع از کل کتاب طراحی کرده‌ایم.

نظرات بسته شده است.